اولین مجمع عمومی انجمن صنفی حسابداری و حسابرسی استان البرز

اولین مجمع عمومی رسمی انجمن صنفی حسابداری و حسابرسی استان البرز

با همت و تلاش هیاًت موسس ، و پس از پیگیری های مکرر در رابطه با جذب عضو و ثبت رسمی انجمن صنفی حسابداری و حسابرسی استان البرز، اولین مجمع عمومی رسمی انجمن صنفی حسابداری و حسابرسی استان البرز، طبق آگهی دعودت مورخ : ۱۲-۰۳-۱۳۹۵ در روزنامه کثیر الانتشار پیام زمان , و در موعد مقرر، در تاریخ ۱۴-۰۵-۱۳۹۵ ، در سالن جلسات مرکز مشاوره رازی ، برگزار گردید.

در این مجمع که با شرکت اکثریت اعضای ثبت نام شده تشکیل گردید، پس از قرائت آیاتی از کتاب الهی و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران ،  هیات موسس با همکاری نمایندگان رسمی اداره کار، رفاه و تعاون استان البرز ، نسبت به تشریح مراحل ثبت و انجمن و راًی گیری اقدام نموده و سپس تمامی بندهای اساسنامه یک به یک قرائت گردیده و پس از بحث و بررسی بین اعضاء و هیات برگزار کننده ، مورد تصویب قرار گرفت. پس از تصویب اساسنامه داوطلبان عضویت در هیات مدیره و بازرسی انجمن ، مختصری از سوابق کاری و علمی خود ارائه نموده و سپس مرحله راٌی گیری با نظارت نمایندگان رسمی اداره کار، رفاه و تعاون استان البرز، انجام پذیرفته و نسبت به انجام مسئولیتهای خود در انجمن  اعلام آمادگی نمودند.

اولین مجمع عمومی رسمی انجمن صنفی حسابداری و حسابرسی استان البرز، پس از پذیرایی از شرکت کنندگان محترم در ساعت ۱۴ همان روز خاتمه یافت.

نمایش وضعیت
ACTIVE

About مهدی زارعی جلیانی

Check Also

اطلاعیه مجمع عمومی عادی و فوق العاده

بدینوسیله به اطلاع اعضای محترم می رساند مجمع عمومی عادی و فوق العاده روز دوشنبه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 11 =