برگزاری همایش گرامیداشت روز جهانی حسابدار در استان البرز

همایش گرامیداشت روزجهانی حسابدار و نکوداشت دومین سالگرد تاسیس انجمن صنفی حسابداری و حسابرسی استان البرز در روز شنبه مورخ ۹۶٫۰۹٫۲۵ در سالن همایشهای میلاد برگزار شد .
این همایش در ساعت ۱۵:۰۰ با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
در این همایش اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاهها ، تنی چند از اعضای شورای شهر کرج ، نمایندگانی از اتاق بازرگانی ، سازمان حسابرسی ، اتاق اصناف ، دانشجویان و دست اندرکاران حسابداری حضور بهم رسانیدند .
در شروع این همایش جناب آقای حیدری رئیس هیئت مدیره انجمن حسابداران به خوشامد گویی و تبریک روز حسابدار پرداخته و در ادامه به شرح عملکرد انجمن و اقدامات انجام شده در یک سال گذشته پرداختند و همچنین اهداف و چشم اندازهای انجمن که تعامل بیشتر و بهتر با دانشگاهها و صنعت که در گام اول شامل اشاعه آموزش نرم افزارهای حسابداری در دانشگاهها و معرفی دانشجویان به مشاغل موجود می باشد را تبیین کردند .
در ادامه جناب آقای دکتر اوحدی ریاست دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد واحد کرج به سخنرانی پرداختند
سپس جناب آقای دکتر فرشباف معاونت اتاق بازرگانی استان البرز سخنرانی کردند و به تشریح نقش و جایگاه حسابدار در صنعت و بازرگانی پرداختند .
در ادامه همایش جناب آقای دکتر زارع عضو شورای شهر و ریاست محترم کمیسیون برنامه و بودجه کرج به سخنرانی پرداختند و بر اهمیت نقش حسابداری و حسابرسی در شفافیت امور مالی تاکید کردند.
در ادامه آقای مهندس ایلیات عضو شورای شهر کرج نیز به ایراد سخنانی پرداختند .
در ادامه مراسم اسپانسرهای همایش اقدام به طرح سوالات خود کردند که ایران انفورماتیک پایا به نمایندگی از شرکت مهندسی نرم افزار هلو و شرکت سپیدار سیستم جوایزی نفیس به پاسخ دهندگان به سوالات اهدا کردند .
در ادامه قرعه کشی برای اهداء جوایز اسپانسرها به حضار انجام شد که ایران انفورماتیک پایا و شرکت سپیدار سیستم نرم افزارهای آموزشگاهی برند خود را به برندگان اهدا کردند.
در ادامه برنامه انجمن حسابداران استان البرز اقدام به اهداء لوح سپاس به برگزیدگان نمود که یکی از دریافت کنندگان لوح سپاس ایران انفورماتیک پایا به نمایندگی آقای مهندس حسین سلیمانی بود که به پاس همکاری مستمر با انجمن در یک سال گذشته و برگزاری دوره های آموزشی رایگان برای اعضای ارشد آن انجمن اهدا شد و عکسی به یادگار گرفته شد .
در بخش پایانی همایش جناب آقای دکتر حمیدرضا رحمانی سرپرست حسابرسی عملیاتی سازمان حسابرسی کشور به ایراد سخنرانی پرداخته و در آن توصیه های بسیار کاربردی به دانشجویان و حسابداران کم تجربه ارائه کردند که مسیر آنها را در آینده شغلی هموار خواهد کرد .
همایش در ساعت ۱۸:۰۰ پایان یافت .

نمایش وضعیت
ACTIVE

About علی حیدری

زندگی‌نامه‌ای کوتاه برای بخش شناسنامه خودتان بنویسید. این متن ممکن است برای همه نمایش داده شود.

Check Also

اطلاعیه مجمع عمومی عادی و فوق العاده

بدینوسیله به اطلاع اعضای محترم می رساند مجمع عمومی عادی و فوق العاده روز دوشنبه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + یازده =